July 2018
MonTueWedThuFriSatSun
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendar Calendar

Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
Latest topics
» HIIII :D annyeong~ ni hao! nei ho ma?
July 28th 2011, 4:44 pm by amoretii

» 2nd Song: Angel - Teen Top
July 16th 2011, 4:07 am by maisella

» SNSD - OH {ORIGINAL VERSION}
June 15th 2011, 11:45 am by maisella

» Present for Hamirilive's friend
May 30th 2011, 4:31 pm by 22itsyu13

» RAPPERS UNITE??
May 26th 2011, 4:01 am by hamirilive

» Supa Luv by Teen Top [White Fire's 2nd Song!]
May 23rd 2011, 3:35 am by hamirilive

» Gangsta Boy--f(x) {DAISY MEADOWS' 2ND SONG!}
May 19th 2011, 3:55 pm by 22itsyu13

» Rainy Days by One Way [Khaos's 2nd Song]
May 14th 2011, 7:19 pm by 22itsyu13

» Bad Guy by JOO [Summer Rain's 2nd Song]
May 12th 2011, 4:09 pm by 22itsyu13

Poll

We should have a contest *evil laugh*

Page 5 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Go down

Re: We should have a contest *evil laugh*

Post  mcuraming on January 8th 2011, 12:27 am

22itsyu13 wrote:
mcuraming wrote:aha wow, your parents are kinda strict :O
Me too!! Proofs are EVIILLL.
Yeah, I was in Algebra 1 in 7th and then got put in Geometry in 8th. ^^

Eh. I don't really watch TV anymore anyways lol ^^ Usually it's Chinese shows anyways ha. I don't mind ^^
Yay!!! Very Happy:D District buddies! Most districts do Algebra 1, Algebra 2, Geometry.

Yeah.. well for us all the people who had Algebra 1 in 7th grade either take Algebra 2 or Geometry the year after. Algebra 2 for those who didn't quite get what they learned in Algebra 1 and Geometry for all the geniuses like me!! Very Happy ahaha
avatar
mcuraming

Posts : 298
Join date : 2010-12-31
Age : 22
Location : USA

View user profile https://www.youtube.com/blankcovers

Back to top Go down

Re: We should have a contest *evil laugh*

Post  22itsyu13 on January 8th 2011, 12:32 am

mcuraming wrote:Yeah.. well for us all the people who had Algebra 1 in 7th grade either take Algebra 2 or Geometry the year after. Algebra 2 for those who didn't quite get what they learned in Algebra 1 and Geometry for all the geniuses like me!! Very Happy ahaha

HAHAHAAHAHAHAHHA. Well, when I said Rudmila was taking Algebra 2 that meant she was super ahead. If you don't get Algebra 1, you retake it. But ours is just Al 1, Geometry, Al 2. Geometry is like the highest level in our grade, but Al 2 means that you 1) took a test to pass Geometry over the summer 2) have been ahead in math for your entire life >.<
avatar
22itsyu13

Posts : 584
Join date : 2010-12-31
Age : 21
Location : USA

View user profile https://www.youtube.com/22itsyu13

Back to top Go down

Re: We should have a contest *evil laugh*

Post  similywon on January 9th 2011, 11:15 am

22itsyu13 wrote:
jamespark888 wrote:Argh I'm so sick gastroenterovirus whatever that is.
WHAT? D: Aww...get better James ^^ I'll be praying!

That sounds serious. FEEL BETTER!
avatar
similywon

Posts : 130
Join date : 2011-01-01
Age : 21

View user profile

Back to top Go down

Re: We should have a contest *evil laugh*

Post  E.Levin on January 9th 2011, 6:32 pm

so i finally get my internet back, come on to this topic read through SEVEN pages to see if you guys came up with a competition and i find myself reading about other crap T_T LOL

DANNGGGG, you guys took up seven pages and still haven't decided on anything

anyways, finally got my internet back !!! (:

i like the dance competition idea (;
and high kick, since i'm a cheerleader, i'll probably win x)
avatar
E.Levin

Posts : 41
Join date : 2010-12-31
Age : 21
Location : California, USA

View user profile

Back to top Go down

Re: We should have a contest *evil laugh*

Post  22itsyu13 on January 9th 2011, 6:41 pm

E.Levin wrote:so i finally get my internet back, come on to this topic read through SEVEN pages to see if you guys came up with a competition and i find myself reading about other crap T_T LOL

DANNGGGG, you guys took up seven pages and still haven't decided on anything

anyways, finally got my internet back !!! (:

i like the dance competition idea (;
and high kick, since i'm a cheerleader, i'll probably win x)

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAA.
It kind of sucks how only maybe 3 people will be doing it though Sad
Heheheh...I play tennis so we have to touch our toes for 5 minutes every practice. It helps lol.
avatar
22itsyu13

Posts : 584
Join date : 2010-12-31
Age : 21
Location : USA

View user profile https://www.youtube.com/22itsyu13

Back to top Go down

Re: We should have a contest *evil laugh*

Post  mcuraming on January 9th 2011, 7:19 pm

22itsyu13 wrote:
E.Levin wrote:so i finally get my internet back, come on to this topic read through SEVEN pages to see if you guys came up with a competition and i find myself reading about other crap T_T LOL

DANNGGGG, you guys took up seven pages and still haven't decided on anything

anyways, finally got my internet back !!! (:

i like the dance competition idea (;
and high kick, since i'm a cheerleader, i'll probably win x)

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAA.
It kind of sucks how only maybe 3 people will be doing it though Sad
Heheheh...I play tennis so we have to touch our toes for 5 minutes every practice. It helps lol.

Then it's decided. The three of us will do a dance competition! Very Happy YAAAYYYY!!!! Very Happy
Please? Even if it's just three we can start to.. y'know... encourage people to dance with us? haha
Pwweeaaasseee?? Sad
avatar
mcuraming

Posts : 298
Join date : 2010-12-31
Age : 22
Location : USA

View user profile https://www.youtube.com/blankcovers

Back to top Go down

Re: We should have a contest *evil laugh*

Post  22itsyu13 on January 9th 2011, 7:27 pm

mcuraming wrote:
22itsyu13 wrote:
E.Levin wrote:so i finally get my internet back, come on to this topic read through SEVEN pages to see if you guys came up with a competition and i find myself reading about other crap T_T LOL

DANNGGGG, you guys took up seven pages and still haven't decided on anything

anyways, finally got my internet back !!! (:

i like the dance competition idea (;
and high kick, since i'm a cheerleader, i'll probably win x)

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAA.
It kind of sucks how only maybe 3 people will be doing it though Sad
Heheheh...I play tennis so we have to touch our toes for 5 minutes every practice. It helps lol.

Then it's decided. The three of us will do a dance competition! Very Happy YAAAYYYY!!!! Very Happy
Please? Even if it's just three we can start to.. y'know... encourage people to dance with us? haha
Pwweeaaasseee?? Sad

Ohhh maa goshhh.
OMGG I HAVE A GREAT IDEA. We could have one of those "dance battle" thingies. Well, stick our clips in one video. Maybe? O_O Haha we should find a star dance battle clip on YouTube.
Or not. :/
avatar
22itsyu13

Posts : 584
Join date : 2010-12-31
Age : 21
Location : USA

View user profile https://www.youtube.com/22itsyu13

Back to top Go down

Re: We should have a contest *evil laugh*

Post  similywon on January 9th 2011, 8:09 pm

22itsyu13 wrote:
E.Levin wrote:so i finally get my internet back, come on to this topic read through SEVEN pages to see if you guys came up with a competition and i find myself reading about other crap T_T LOL

DANNGGGG, you guys took up seven pages and still haven't decided on anything

anyways, finally got my internet back !!! (:

i like the dance competition idea (;
and high kick, since i'm a cheerleader, i'll probably win x)

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAA.
It kind of sucks how only maybe 3 people will be doing it though Sad
Heheheh...I play tennis so we have to touch our toes for 5 minutes every practice. It helps lol.

Yay for getting your internet back!
And HIGHKICKHIGHKICKHIGHKICKHIGHKICK :DD I think it'd be rather amusing. Or we could have like a bunch of little contests and give points to the 1st,2nd, and so on and see who accumulates the most points.
avatar
similywon

Posts : 130
Join date : 2011-01-01
Age : 21

View user profile

Back to top Go down

Re: We should have a contest *evil laugh*

Post  mcuraming on January 9th 2011, 8:13 pm

22itsyu13 wrote:
mcuraming wrote:
22itsyu13 wrote:
E.Levin wrote:so i finally get my internet back, come on to this topic read through SEVEN pages to see if you guys came up with a competition and i find myself reading about other crap T_T LOL

DANNGGGG, you guys took up seven pages and still haven't decided on anything

anyways, finally got my internet back !!! (:

i like the dance competition idea (;
and high kick, since i'm a cheerleader, i'll probably win x)

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAA.
It kind of sucks how only maybe 3 people will be doing it though Sad
Heheheh...I play tennis so we have to touch our toes for 5 minutes every practice. It helps lol.

Then it's decided. The three of us will do a dance competition! Very Happy YAAAYYYY!!!! Very Happy
Please? Even if it's just three we can start to.. y'know... encourage people to dance with us? haha
Pwweeaaasseee?? Sad

Ohhh maa goshhh.
OMGG I HAVE A GREAT IDEA. We could have one of those "dance battle" thingies. Well, stick our clips in one video. Maybe? O_O Haha we should find a star dance battle clip on YouTube.
Or not. :/

Sooo...... We have to make up our own dances?! O.O Naahh.. aha
avatar
mcuraming

Posts : 298
Join date : 2010-12-31
Age : 22
Location : USA

View user profile https://www.youtube.com/blankcovers

Back to top Go down

Re: We should have a contest *evil laugh*

Post  22itsyu13 on January 9th 2011, 8:20 pm

mcuraming wrote:Ohhh maa goshhh.
OMGG I HAVE A GREAT IDEA. We could have one of those "dance battle" thingies. Well, stick our clips in one video. Maybe? O_O Haha we should find a star dance battle clip on YouTube.
Or not. :/

Sooo...... We have to make up our own dances?! O.O Naahh.. aha[/quote]

Hahaha nooooooo. Like this but not like this:
avatar
22itsyu13

Posts : 584
Join date : 2010-12-31
Age : 21
Location : USA

View user profile https://www.youtube.com/22itsyu13

Back to top Go down

Re: We should have a contest *evil laugh*

Post  jamespark888 on January 9th 2011, 8:44 pm

You guys do realize that if it IS dance then you're not gonna have much competition aka barely anyone.

jamespark888

Posts : 62
Join date : 2010-12-31

View user profile

Back to top Go down

Re: We should have a contest *evil laugh*

Post  22itsyu13 on January 9th 2011, 8:47 pm

jamespark888 wrote:You guys do realize that if it IS dance then you're not gonna have much competition aka barely anyone.

Haha yes...well I know at least lol.
BLAME MARK :O ^^
We need to come up with something and fast. >.<

how about best summary of a korean drama haha
avatar
22itsyu13

Posts : 584
Join date : 2010-12-31
Age : 21
Location : USA

View user profile https://www.youtube.com/22itsyu13

Back to top Go down

Re: We should have a contest *evil laugh*

Post  mcuraming on January 9th 2011, 11:05 pm

Geez, James.
Why are you such party POOPER?! > : ( haha
I'm just saying that it's the best idea right now. Smile And summaries of dramas? No way.. lol
At least there's SOME competition. You're sitting there complainin, why don't you join?? I think you should. I DARE YOU. Oooooo... Very Happy
avatar
mcuraming

Posts : 298
Join date : 2010-12-31
Age : 22
Location : USA

View user profile https://www.youtube.com/blankcovers

Back to top Go down

Re: We should have a contest *evil laugh*

Post  22itsyu13 on January 10th 2011, 2:43 pm

mcuraming wrote:Geez, James.
Why are you such party POOPER?! > : ( haha
I'm just saying that it's the best idea right now. Smile And summaries of dramas? No way.. lol
At least there's SOME competition. You're sitting there complainin, why don't you join?? I think you should. I DARE YOU. Oooooo... Very Happy

Haha if we're doing dance I'm doing NU ABO PERIOD.
Nahh I mean like a parody. LIke you film it and everything.
avatar
22itsyu13

Posts : 584
Join date : 2010-12-31
Age : 21
Location : USA

View user profile https://www.youtube.com/22itsyu13

Back to top Go down

Re: We should have a contest *evil laugh*

Post  similywon on January 10th 2011, 4:52 pm

22itsyu13 wrote:
mcuraming wrote:Geez, James.
Why are you such party POOPER?! > : ( haha
I'm just saying that it's the best idea right now. Smile And summaries of dramas? No way.. lol
At least there's SOME competition. You're sitting there complainin, why don't you join?? I think you should. I DARE YOU. Oooooo... Very Happy

Haha if we're doing dance I'm doing NU ABO PERIOD.
Nahh I mean like a parody. LIke you film it and everything.

.... Witch Vid ... O_O
avatar
similywon

Posts : 130
Join date : 2011-01-01
Age : 21

View user profile

Back to top Go down

Re: We should have a contest *evil laugh*

Post  22itsyu13 on January 10th 2011, 5:49 pm

similywon wrote:
22itsyu13 wrote:
mcuraming wrote:Geez, James.
Why are you such party POOPER?! > : ( haha
I'm just saying that it's the best idea right now. Smile And summaries of dramas? No way.. lol
At least there's SOME competition. You're sitting there complainin, why don't you join?? I think you should. I DARE YOU. Oooooo... Very Happy

Haha if we're doing dance I'm doing NU ABO PERIOD.
Nahh I mean like a parody. LIke you film it and everything.

.... Witch Vid ... O_O

Ahhhh. I'll get to that.
SOMETIME. O_O ;_;
avatar
22itsyu13

Posts : 584
Join date : 2010-12-31
Age : 21
Location : USA

View user profile https://www.youtube.com/22itsyu13

Back to top Go down

Re: We should have a contest *evil laugh*

Post  mcuraming on January 10th 2011, 11:52 pm

22itsyu13 wrote:
mcuraming wrote:Geez, James.
Why are you such party POOPER?! > : ( haha
I'm just saying that it's the best idea right now. Smile And summaries of dramas? No way.. lol
At least there's SOME competition. You're sitting there complainin, why don't you join?? I think you should. I DARE YOU. Oooooo... Very Happy

Haha if we're doing dance I'm doing NU ABO PERIOD.
Nahh I mean like a parody. LIke you film it and everything.

Parody? Can we just dance? XD haha
avatar
mcuraming

Posts : 298
Join date : 2010-12-31
Age : 22
Location : USA

View user profile https://www.youtube.com/blankcovers

Back to top Go down

Re: We should have a contest *evil laugh*

Post  E.Levin on January 11th 2011, 12:53 am

yes, let's just dance and not parody (:
avatar
E.Levin

Posts : 41
Join date : 2010-12-31
Age : 21
Location : California, USA

View user profile

Back to top Go down

Re: We should have a contest *evil laugh*

Post  mcuraming on January 11th 2011, 1:24 am

E.Levin wrote:yes, let's just dance and not parody (:

Yes, I second that! ^^
avatar
mcuraming

Posts : 298
Join date : 2010-12-31
Age : 22
Location : USA

View user profile https://www.youtube.com/blankcovers

Back to top Go down

Re: We should have a contest *evil laugh*

Post  hamirilive on January 11th 2011, 6:27 am

mcuraming wrote:
similywon wrote:Dance would be epic (: But we would need some sort of judging system.

Ohhh yeah!! Sad Hmm.......


easssssy ^_^
i have smthin that'll solve THAT problem
avatar
hamirilive

Posts : 154
Join date : 2011-01-05
Age : 21
Location : singapore

View user profile http://imdeadififail.com

Back to top Go down

Re: We should have a contest *evil laugh*

Post  hamirilive on January 11th 2011, 6:32 am

jamespark888 wrote:You guys do realize that if it IS dance then you're not gonna have much competition aka barely anyone.
HAH competition has arrived ^_^
avatar
hamirilive

Posts : 154
Join date : 2011-01-05
Age : 21
Location : singapore

View user profile http://imdeadififail.com

Back to top Go down

Re: We should have a contest *evil laugh*

Post  22itsyu13 on January 11th 2011, 3:38 pm

hamirilive wrote:
jamespark888 wrote:You guys do realize that if it IS dance then you're not gonna have much competition aka barely anyone.
HAH competition has arrived ^_^

HAHAHAHHAAHHA ^^
Heheheheeh.(:
avatar
22itsyu13

Posts : 584
Join date : 2010-12-31
Age : 21
Location : USA

View user profile https://www.youtube.com/22itsyu13

Back to top Go down

Re: We should have a contest *evil laugh*

Post  similywon on January 11th 2011, 3:38 pm

If it's dancing, can I help judge? (:
avatar
similywon

Posts : 130
Join date : 2011-01-01
Age : 21

View user profile

Back to top Go down

Re: We should have a contest *evil laugh*

Post  mcuraming on January 11th 2011, 6:41 pm

YAAYYY!! So let's decide on a dance. Smile Rules? And is it gonna be a full or can it only be part of the song? Also, Deadline? Very Happy
avatar
mcuraming

Posts : 298
Join date : 2010-12-31
Age : 22
Location : USA

View user profile https://www.youtube.com/blankcovers

Back to top Go down

Re: We should have a contest *evil laugh*

Post  22itsyu13 on January 11th 2011, 6:50 pm

mcuraming wrote:YAAYYY!! So let's decide on a dance. Smile Rules? And is it gonna be a full or can it only be part of the song? Also, Deadline? Very Happy

Ehhh...dance? :/ Okay, well since we've got 4 participants we'll try lol.
On A dance? Or like all different dances?
We can split the parts of the song to dance too and then combine them in the end and ask for votes on our channel. Deadline...undetermined at the moment ahah.
avatar
22itsyu13

Posts : 584
Join date : 2010-12-31
Age : 21
Location : USA

View user profile https://www.youtube.com/22itsyu13

Back to top Go down

Re: We should have a contest *evil laugh*

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 5 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum